Verzenden & retourneren

 

Verzending binnen Nederland:

Verzending boven de €50,00 is GRATIS
Voor verzending onder de €50,00 zijn de verzenkosten als volgt:
-     0 KG  tot  10 KG      €  5,00
-   10 KG  tot  20 KG      € 10,00
-   20 KG  tot  30 KG      € 25,00
-   30 KG  tot 200 KG     € 60,00
- 200 KG  tot 400 KG     €130,00
- 400 KG  tot 600 KG     €180,00

 

Verzending binnen België:

Verzending boven de €80,00 is GRATIS
Voor verzending onder de €80,00 zijn de verzenkosten als volgt:
-    0 KG  tot  10 KG     € 8,00
-  10 KG  tot  20 KG     € 15,00
-  20 KG  tot  30 KG     € 25,00
-  30 KG  tot 200 KG    € 65,00
- 200 KG tot 400 KG    €140,00
- 400 KG tot 600 KG    €210,00

 

Levering:

Een bestelling die voor 16:00 bij ons binnen komt en betaald is, zullen wij diezelfde dag nog verzenden. Het pakket zal dan de volgende dag gelijk bij u geleverd worden door Post.nl met uitzondering van zondag en eventuele feestdagen.
Elk product dat boven de 30KG weegt en op pallet verzonden moeten worden, hierbij kunt u denken aan manicure tafels, pedicure stoelen etc, zullen niet dezelfde dag verzonden worden. De levertijd van pallet zendingen is wat langer en gaat via DHL. Hierbij kunt u denken aan 1 tot 4 werkdagen, met uitzondering van de zaterdag, zondag en eventuele feestdagen.
Wij zullen ons uiterste best doen om een bestelling z.s.m. naar de klant toe te sturen. Indien de levering vertraagd is of dat het product tijdelijk niet op voorraad is, zullen wij contact opnemen met de klant. Wanneer een bestelling geplaatst is zal de klant per email op de hoogte gehouden worden van de status van de bestelling. Wanneer de bestelling verzonden is zal de klant van ons een Track and Trace code ontvangen, zodat de klant zijn bestelling kan volgen en kan zien wanneer Post.nl of DHL komt leveren.


Retourneren van producten:

Voor alle aangekochte producten geldt een zichttermijn van 14 dagen, met uitzondering van showroom producten en afgeprijsde producten. Deze producten kunnen niet geretourneerd worden en hiervoor krijgt u dus niet het aankoopbedrag terug. Tenzij dit anders aangegeven staat in onze showroom of op de website. Als u het product binnen de zichttermijn wilt retourneren, dienen de producten ongebruikt en onbeschadigd te zijn en zich nog te bevinden in de originele verpakking. Graag vernemen wij wat de reden van de retour is en de klant dient al onze voorwaarden in acht te nemen. De kosten van de retourzending worden eerst betaald door de klant. Nadat wij de zending ontvangen hebben zullen wij een (kwaliteits)controle uitvoeren. Indien de retour voldoet aan al onze voorwaarden en de retour goedgekeurd is bij de (kwaliteits)controle, zullen wij de retour accepteren.

Producten die gemonteerd zijn. Hierbij kunt u denken aan: pedicure stoelen, manicuretafels, krukken en werkstoelen nemen wij niet retour. Demontage van deze producten levert altijd schade aan het product op. Hygiënische producten die gebruikt of gemonteerd zijn, hierbij kunt u denken aan een Vapozone, nagelfrees of gesealde producten, kunnen wij niet retour nemen. Wij hebben een showroom in Zwijndrecht waar u terecht kunt als producten wilt zien en uitproberen. Heeft u toch één van deze producten bestelt en gemonteerd en wilt u toch een product terugsturen? Dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor gebruikersschade. Indien u één van bovenstaande producten wel besteld heeft, maar u dit product niet geopend heeft en het product nieuw in de verpakking zit. Nemen wij deze uiteraard binnen de zichttermijn van 14 dagen retour en krijgt u uw geld terug.

Een retourzending dient aangemeld te worden per email via retouren@megabeautyshop.nl. Graag ontvangen wij in de email vermelding van het ordernummer. Bij de retourzending dient de klant/koper (een kopie) van de factuur te voegen. Indien de retourzending niet vooraf is aangemeld of als er geen factuur bij het geretourneerde product zit, loopt de klant het risico dat de retourzending niet in behandeling genomen kan worden of onverhoopt vertraging oploopt.

U kunt uw retourformulier hier downloaden in PDF

 

Terugbetalingen:

Coconails vergoedt bij een goedgekeurde retour de kosten van de consument. Met uitzondering van de verzendkosten en de extra kosten die bij de betaalwijze worden gekozen door de klant, hierbij kunt u denken aan de extra toeslag die gevraagd wordt bij de betaalwijze van Paypal, Visa en Mastercard. Wij gebruiken voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument gebruikt heeft, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Indien de retour voldoet aan al onze voorwaarden en aan de kwaliteitscontrole, zullen wij de retour accepteren en wordt binnen 14 werkdagen het bedrag van de retourneerde producten gecrediteerd aan de klant.

 

    

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »